Erik-Jan Ginjaar | CEO
"We willen benadrukken dat het ontzettend leuk is om bij ons te werken. Daarbij vragen we veel van iedereen die bij ons werkt. We beseffen ons ook dat op sommige momenten de werkdruk (te) hoog is. Juist dan is het belangrijk om op gezette momenten tijd te maken om met elkaar te eten, een borrel te drinken of te sporten. Met aanwezigheid van de directie, om überhaupt eens in informele setting met elkaar te kunnen praten. En tegelijkertijd geeft dit de gelegenheid om over de koers van Postillion Hotels en de zorgen van de medewerkers te praten. Zichtbaarheid speelt een belangrijke rol in team- en bedrijfsbinding."
Lucas | Operationeel Manager
“Resident manager stond er op mijn eerste visitekaartje voor Postillion Hotels. Best een pittige functie voor iemand die net van de middelbare hotelschool komt. In 2017 heb ik de vestiging in Arnhem verruild voor Postillion Rotterdam. Daar kreeg ik de kans om als Operations Manager aan de slag te gaan. In die functie was ik, samen met de General Manager nauw betrokken bij een lastige situatie: er moest een reorganisatie worden doorgevoerd. Een paar jaar later stond ik voor een hele andere uitdaging: Postillion Rotterdam werd uitgebreid met hotelkamers. Een mooi project dat ik van het begin tot het eind heb mogen begeleiden. Daarna heb ik de volgende stap gemaakt: ik ben sinds januari 2022 Operationeel Manager voor heel Postillion Hotels."
Virgenie | Accountmanager Leisure
“De hele dag achter de laptop zitten is niks voor Virgenie. Als Accountmanager Leisure moet je natuurlijk weten wat er speelt. Ze begon bij Postillion hotels als Sales & Marketing Coördinator, verruilde die functie voor een plek buiten Postillion maar keerde na 1,5 jaar toch weer terug. En dat is maar goed ook, want Virgenie hoort bij Postillion. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk. Relatiebeheer en accountmanagement gaat haar dan ook goed af. Ook is ze verantwoordelijk voor het inkopen van advertenties, denkt ze mee over nieuwe mogelijkheden om in beeld te komen bij de doelgroep, werkt ze aan het perfectioneren van de customer journey en is ze bezig met overige projecten.”
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.